Від початку року загалом зафіксовано 659 таких звернень, що становить близько 6 відсотків від загальної кількості прийнятих заяв і скарг. Майже кожне десяте надходить через гарячі лінії контактного центру ОВА. Кожному приділяється максимальна увага, бо в більшості випадків йдеться про здоров’я та життя людей.
Основними джерелами надходження повідомлень даної тематики залишаються контакт-центр Міністерства охорони здоров’я України – профільна лінія цієї сфери та Урядова гаряча лінія.
Так, з МОЗ України за 9,5 місяців надійшло майже 370 звернень, що становить більше половини від загальної їх кількості, а від початку функціонування цього контакт-центру – близько 4 тис. заяв і скарг. На Урядовій гарячій лінії цього року зафіксовано кожне третє звернення даної тематики.
Розподіл питань є практично рівномірним. Як правило, звернення стосуються надання медичної допомоги у відповідних закладах Полтави, Кременчука, Миргорода, Лубен, госпіталізації до медзакладів різного рівня, виїзду бригад екстреної медичної допомоги, забезпечення ліками за державною програмою «Доступні ліки», здійснення огляду МСЕК тощо.
В більш детальному розрізі тематики частіше заявники висловлюють свої зауваження до роботи лікарень, сімейних лікарів та Центрів ПМСД. Кожний з цих напрямків становить від 15 до 20 відсотків від загальної кількості. Кожне третє звернення надходило від мешканців Полтави та Кременчука.
За результатами попереднього розгляду фахівцями центру перевіряється коректність та повнота отриманої інформації, а потім здійснюється їх надсилання до відповідних структурних підрозділів громад та ОВА у сфері охорони здоров’я для предметного вирішення ситуації.
У разі потреби, коли питання стосується термінової госпіталізації, вирішення здійснюється невідкладно в телефонному режимі.
За підсумками розгляду вже опрацьовано більше 90 відсотків таких звернень. Практично кожне восьме питання врегульовувалося позитивно з урахуванням вимоги заявників. В інших випадках – фахівцями надавалися вичерпні письмові відповіді.
Робота в цьому напрямку триває постійно.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та отримати відповідну інформацію чи оформити звернення.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.