Протягом тижня кожне третє звернення стосувалося комунальних питань, з них більше 50 відсотків – щодо застосування обмежень споживання електроенергії для побутових споживачів спричинених наслідками ворожих ударів по енергосистемі країни.
Окрім цього, мешканці громад порушували питання неналежної подачі холодної і гарячої води, опалення, ремонту ліфтів, внутрішньо будинкових мереж, насамперед у Полтаві і Кременчуці, та врегулювання боргових відносин з надавачами послуг електро- і газопостачання.
Серед соціальних питань, яких надійшло 35, у майже 60 відсотках випадків озвучувалася зауваження щодо виплати соцдопомог, у тому числі особам зі статусом ВПО. Відбулася певна активізація заявників з проханнями про надання гуманітарної і матеріальної підтримки – більше 10 заяв.
Найбільш активними стали заявники з Полтавської, Кременчуцької, Глобинської, Миргородської та Чутівської ТГ.
Із 154 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання заяв та скарг майже 140 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.