17 березня 2025, 16:33
У рамках модуля 4, присвяченого адаптації продукту до міжнародних ринків та оптимізації робочого процесу, Агенція підготувала маркетингове дослідження ринку безглютенової продукції Канади для ТОВ «Каскад» (ТМ «Ms. Tally»). Підприємство є лідером на українському ринку безглютенової продукції. Основним видом діяльності ТОВ «Каскад» є виробництво безглютенового борошна, сумішей для випічки, пасти та печива. Завдяки високій якості безглютенова продукція ТМ «Ms. Tally» завоювала довіру не тільки серед хворих на целіакію, а й серед інших покупців, які вибирають якісні продукти харчування і стежать за своїм здоров’ям.
У маркетинговому дослідженні Агенції проаналізовано канадський ринок безглютенових продуктів і напоїв, складено профіль споживача безглютенових продуктів, запропоновано стратегії виходу на ринок безглютенової продукції Канади, систематизовано вимоги до безпеки та якості продукції, маркування, пакування безглютенового борошна, а також культурні аспекти, з якими можуть зіткнутися українські виробники в Канаді.
Участь у програмі «Export Alliance Mastery: Центр розвитку експортної потужності» дозволяє Агенції посилити підтримку експортної діяльності бізнесу Полтавщини через аналіз ринків, інформування про міжнародні заходи, розробку експортних стратегій, пошук партнерів та консультації з міжнародної торгівлі.
Прогама «Export Alliance Mastery» Як Інструмент Для Розвитку Експортної Спроможності Полтавщини1
Прогама «Export Alliance Mastery» Як Інструмент Для Розвитку Експортної Спроможності Полтавщини2
Підпишіться, щоб отримувати листи.