• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Оновлюють перелік державних послуг у ЦНАПах та систематизують їх надання

03 жовтня 2025, 08:16

  • Управління цифрової трансформації
ЦНАП (7) (2)

Уряд ухвалив постанову, яка впроваджує перелік обов’язкових адмінпослуг у ЦНАПах. Завдяки цьому покращується взаємодія громадян з державою: українці отримують більше якісних послуг, а адміністратори та ЦОВВ — чітку інструкцію, як їх впроваджувати та надавати.

Раніше перелік обов’язкових послуг для ЦНАПів визначався розпорядженням. Він містив понад 400 послуг без систематизації. Тепер перелік набуває більшого юридичного статусу — разом з ОВА, ЦНАПами та експертами розробили постанову, яка діє для всіх органів і забезпечує, що доступ громадян до послуг на рівних умовах.

В оновленому переліку — 373 послуги у 18 категоріях: від реєстрації бізнесу й нерухомості до ветеранських сервісів та соціального захисту. Обов’язковими стали, зокрема, послуги податкової та пенсійної сфер, як-от оформлення картки платника податків (РНОКПП). Мінцифра відповідатиме за впровадження й контроль якості цих послуг.

Визначили й обовʼязкові послуги для ЦНАПів з урахуванням особливостей:

360 послуг — для ЦНАПів у відносно безпечній місцевості та додатково 13 для центрів, які мають спецобладнання.

245 — для ЦНАПів у прифронтових регіонах за наявності персоналу.

118 — для територіальних підрозділів і віддалених робочих місць.

До усіх послуг розробили цифрові інформаційні картки, щоб адміністратори працювали за чіткими інструкціями й надавати послуги якісніше. Незабаром уся інформація з’явиться на Гіді з держпослуг, де кожен зможе перевірити, чи все працює так, як має.

Документ також зобов’язує органи влади та координаторів ЦНАПів оновлювати інформаційні картки, навчати адміністраторів, забезпечувати обладнання й налагоджувати ефективну взаємодію між установами.

Єдиний перелік обов’язкових послуг разом із цифровими інструментами значно спрощує життя громадянам. Менше бюрократії, швидший доступ до сервісів і прозорість — усе зроблено, щоб отримати послуги було легко і зрозуміло.

За інформацією Міністерства цифрової трансформації

Поділитись

Теги

ЦНАП

Новина за темою

«Єдине вікно» для ветеранів і ветеранок: 37 ЦНАПів Полтавщини вже працюють за новим стандартом
03/10/2025
«Єдине вікно» у ЦНАП — зручний доступ до державних послуг для ветеранів та ветеранок
03/10/2025
Чим Дія.Центр відрізняється від ЦНАПу та як модернізувати державні сервіси у громадах
03/10/2025

Останні новини

Більше новин
Супервізія – погляд іншими очима на свій стан Супервізія – погляд іншими очима на свій стан
23/10/2025
У Полтаві відкрили пам'ятний знак 225-го зенітного ракетного полку
23/10/2025
Лялькарі Полтави чекають дітей під час осінніх канікулах
23/10/2025
Щоб жінки могли бути собою, розкритися й реалізуватися якнайкраще, потрібно створити їм можливості – Олена Зеленська під час онлайн-звернення до учасників Українського жіночого конгресу – 2025
23/10/2025
Застудні захворювання і профілактика ГРВІ та грипу
23/10/2025
Актуальні оновлення євроінтеграційного курсу України
23/10/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
23/10/2025
«Рух без бар’єрів»: в Опішнянській громаді моніторингова група вдруге перевірила реалізацію проєкту
23/10/2025
130 років від дня народження Миколи Божинського-Божка — героя бою під Крутами
23/10/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту