Від початку цього року на гарячі лінії контактного центру ОВА отримано близько 5,6 тис. дзвінків, у тому числі кожний п’ятий від осіб з інвалідністю.
Майже кожний другий такий заявник має функціональні обмеження другої групи, третина – третьої.
Насамперед, порушуються питання гуманітарної, фінансової, медичної допомоги та соціального обслуговування.
На порядку денному залишається і проблематика доступності та безбар’єрності, як громадських місць, так і вулиць у більшості громад області.
Лідером за кількістю звернень залишається Полтава.
Більшість заявок опрацьовується у скорочені терміни. З урахуванням індивідуальних життєвих обставин надається відповідна допомога. Уже зафіксовано близько 30 подяк.
Враховуючи фізичні можливості окремих заявників, в контакт-центрі є різні доступні способи для фіксації звернень. Звернутися можна онлайн. Це – швидко, зручно і безпечно.
Насамперед, працює цілодобова гаряча лінія: 0800-502-230. Можна надіслати повідомлення на електронну пошту: [email protected]
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot та не чекати вільного оператора на лінії. Цей сервіс є особливо актуальним для осіб з вадами слуху та мовлення.
Ще більше технічної можливості зафіксувати своє звернення та слідкувати за етапами його розгляду створено в Урядовому контактному центрі. Подробиці за посиланням: https://ukc.gov.ua/
Підпишіться, щоб отримувати листи.